Tuesday 9 January 2018

Leuner - to be moody, to go loony

leuner


Présent

j'leune
tu leune
i' leune
ou leune
j'leunons
ou leunez
i' leunent

Prétérite

j'leunis
tu leunis
i' leunit
ou leunit
j'leunînmes
ou leunîtes / ou leunîdres
i' leunîtent / i' leunîdrent

Împarfait

j'leunais
tu leunais
i' leunait
ou leunait
j'leunêmes / j'leunions
ou leunêtes / ou leuniez
i' leunaient

Futur

j'leun'nai
tu leun'nas
i' leun'na
ou leun'na
j'leun'nons
ou leun'nez
i' leun'nont

Conditionnel

j'leun'nais
tu leun'nais
i' leun'nait
ou leun'nait
j'leun'nêmes / j'leunéthions
ou leun'nêtes / ou leunéthiez
i' leun'naient

Présent Subjonctif

qué j'leune
qu'tu leune
qu'i' leune
qu'ou leune
qué j'leunions / qué j'leun'nêmes
qu'ou leuniez / qu'ou leun'nêtes
qu'i' leunent

Împarfait subjonctif

qué j'leunîsse
qu'tu leunîsse
qu'i' leunîsse
qu'ou leunîsse
qué j' leunîssions
qu'ou leunîssiez / qu'ou leunîssyiz
qu'i' leunîssent

Temps composés

Présent continnu
j'sis à leuner, etc.
Pâssé continnu
j'tais à leuner, etc.
Futur continnu
jé s'sai à leuner, etc.
Parfait
j'ai leuné, etc.
Pus-qu'parfait
j'avais leuné, etc.
Futur Parfait
j'éthai leuné, etc.
Conditionnel Parfait
j'éthais leuné, etc.
Parfait continnu
j'ai 'té à leuner, etc.
Pus-qu'parfait continnu
j'avais 'té à leuner, etc.
Futur Parfait continnu
j'éthai 'té à leuner, etc.
Conditionnel Parfait continnu
j'éthais 'té à leuner, etc.

Participes

Présent
leunant
Pâssé
leuné

Împératif

leune, leunons, leunez


No comments: