Thursday 14 December 2017

Apprendre - to learn

apprendre


Présent

j'apprends
tu'apprends
il apprend
oulle apprend
j'apprannons
ous apprannez
il' apprannent

Prétérite

j'apprîns
tu'apprîns
il apprînt
oulle apprînt
j'apprînmes
ous apprîntes / ous apprîndres
il' apprîntent / il' apprîndrent


Împarfait

j'apprannais
tu'apprannais
il apprannait
oulle apprannait
j'apprannions / j'apprannêmes
ous appranniez / ous apprannêtes / ous appranniêtes
il' apprannaient

Futur

j'apprendrai
tu'apprendras
il apprendra
oulle apprendra
j'apprendrons
ous apprendrez
il' apprendront

Conditionnel

j'apprendrais
tu'apprendrais
il apprendrait
oulle apprendrait
j'apprendrêmes / j'apprendréthions / j'apprendréthionmes
ous apprendrêtes / ous apprendréthiez
il' apprendraient

Présent Subjonctif

qué j'apprenge / qué j'appranne
qué tu'apprenge / qué tu'appranne
qu'il apprenge / qu'il appranne
qu'oulle apprenge / qu'oulle appranne
qué j'apprengions / qué j'apprendrêmes
qu'ous apprengiez / qu'ous apprendrêtes / qu'ous apprendriêtes
qu'il' apprengent / qu'il' apprannent

Împarfait subjonctif

qué j'apprînsse
qué tu'apprînsse
qu'il apprînsse
qu'oulle apprînsse
qué j'apprînssions / qué j'apprînmes / qué j'apprendréthions
qu'ous apprînssyiz / qu'ous apprînssiez / qu'ous apprîntes / qu'ous apprendréthiez
qu'il' apprînssent

Temps composés

Présent continnu
j'sis à apprendre, etc.
Pâssé continnu
j'tais à apprendre, etc.
Futur continnu
jé s'sai à apprendre, etc.
Parfait
j'ai apprîns, etc.
Pus-qu'parfait
j'avais apprîns, etc.
Futur Parfait
j'éthai apprîns, etc.
Conditionnel Parfait
j'éthais apprîns, etc.
Parfait continnu
j'ai 'té à apprendre, etc.
Pus-qu'parfait continnu
j'avais 'té à apprendre, etc.
Futur Parfait continnu
j'éthai 'té à apprendre, etc.
Conditionnel Parfait continnu
j'éthais 'té à apprendre, etc.

Participes
Présent
apprannant
Pâssé
apprîns

Împératif

apprend, apprannons, apprannez

No comments: