Tuesday 7 November 2017

Êlouaîssi - to loosen

êlouaîssi


Présent

j'êlouaîssis
tu'êlouaîssis
il êlouaîssit
oulle êlouaîssit
j'êlouaîssissons
ous êlouaîssissiz
il' êlouaîssissent

Prétérite

j'êlouaîssis
tu'êlouaîssis
il êlouaîssit
oulle êlouaîssit
j'êlouaîssînmes / j'êlouaîssissînmes
ous êlouaîssîtes / ous êlouaîssîdres
il' êlouaîssîtent / il' êlouaîssîdrent

Împarfait

j'êlouaîssissais
tu'êlouaîssissais
il êlouaîssissait
oulle êlouaîssissait
j'êlouaîssissions / j'êlouaîssissêmes
ous êlouaîssissiez / ous êlouaîssissêtes
il' êlouaîssissaient

Futur

j'êlouaîssithai
tu'êlouaîssithas
il êlouaîssitha
oulle êlouaîssitha
j'êlouaîssithons
ous êlouaîssithez
il' êlouaîssithont

Conditionnel

j'êlouaîssithais
tu'êlouaîssithais
il êlouaîssithait
oulle êlouaîssithait
j'êlouaîssithions / j'êlouaîssithêmes
ous êlouaîssithiez / ous êlouaîssithêtes
il' êlouaîssithaient

Présent Subjonctif

qu'j'êlouaîssisse
qué tu'êlouaîssisse
qu'il êlouaîssisse
qu'oulle êlouaîssisse
qu'j'êlouaîssissions / qu'j'êlouaîssithêmes / qu'j'êlouaîssithions
qu'ous êlouaîssissiez / qu'ous êlouaîssissyiz / qu'ous êlouaîssithêtes / qu'ous êlouaîssithiez
qu'il' êlouaîssissent

Împarfait subjonctif

qu'j'êlouaîssîsse
qué tu'êlouaîssîsse
qu'il êlouaîssîsse
qu'oulle êlouaîssîsse
qu'j'êlouaîssîssions / qu'j'êlouaîssissînmes
qu'ous êlouaîssîssyiz / qu'ous êlouaîssîssiez
qu'il' êlouaîssîssent

Temps composés

Présent continnu
j'sis à êlouaîssi, etc.
Pâssé continnu
j'tais à êlouaîssi, etc.
Futur continnu
jé s'sai à êlouaîssi, etc.
Parfait
j'ai êlouaîssi, etc.
Pus-qu'parfait
j'avais êlouaîssi, etc.
Futur Parfait
j'éthai êlouaîssi, etc.
Conditionnel Parfait
j'éthais êlouaîssi, etc.
Parfait continnu
j'ai 'té à êlouaîssi, etc.
Pus-qu'parfait continnu
j'avais 'té à êlouaîssi, etc.
Futur Parfait continnu
j'éthai 'té à êlouaîssi, etc.
Conditionnel Parfait continnu
j'éthais 'té à êlouaîssi, etc.

Participes

Présent
êlouaîssissant
Pâssé
êlouaîssi

Împératif

êlouaîssis, êlouaîssissons, êlouaîssissez / êlouaîssissiz

No comments: