Tuesday 17 January 2017

Couplets

Eune poésie par Laelius en êcrithie modèrnîsée:

A poem by Laelius in modernised spelling:

Couplets
Tch'est-che qué l'bonheu? Dé vrai, jé n'en sais mie,
d'en par ichîn, allant pianne-pianne man c'mîn,
tout douochement, sans grande jouaie ni chagrîn,
j'ai travèrsé la maîntchi dé ma vie,
et si l'bonheu sus ma route a pâssé,
jé n'l'ai pon veu, ou i' m'a êcappé.

Tout l'monde en d'visent, mais i' n'sont pas d'accord;
pour un fliotchet, Bonheu veurt dithe Richesse.
Et pour y'aveindre i' sé tormentent sans cêsse;
i' m'sembl'ye à mé qué ches gens-là ont tort;
mais pour êt' seux, et dé peux dé m'tromper,
jé s'sais bein aise d'aver chance d'êprouver.

D'aut's poussés d'un pus nobl'ye ambition,
chèrchant l'bonheu montent ès grandes dîngnités,
au haut d'l'êtchelle quand i' sont arrivés,
I' trouvent, d'amors, qué l'bonheu n'y'est pon!
V'là chein qui s'dit, mais jé n's'sais pas mârri,
d'y'aller mé-même pouor pouver en jugi.

Nou m'a conté qué Bonheu ch'est Amour!
J'ai ouï étout qué nou peut y'êt' pînchi;
ch'la s'pouôrrait bein, et j'n'en s'sais pas ravi!
Mais auve lé contre, i' dait y'aver du pouor,
et si filliette auve tchoeu fidèle et tendre,
voulait m'mouontrer, jé s'sais tenté d'apprendre!

No comments: