Thursday 28 January 2016

Aimes-tu la sardinne, valet?

Eune poésie dans La Patrie, 29/9/1849:

A poem about a cat and sardines from 1849:

Aimes-tu la sardinne, valet?
Un jour que not' mère, en ville
Nos zaquatit du paîsson,
Nia longtemps;.. j'étais p'tite fille,
Tu n'étais qu'un avorton;
Ou les mins dans son armoire
I' l'était ben pévrai, salet,
J'n'en ai perdu la mémoire.
Aimes-tu la sardinne, valet?

Quand la tablle était dréchie,
Et que l'âtre pétillait,
Et qu'nos gens étaient rangis
Otou d'lu thée qui fumait,
Le paîsson au coin de l'âtre,
J'en étais idolâtre,
Embâoumait!.. J'en ai l'hiquet.
Aimes-tu la sardinne, valet?

Unne matinaie que not' mère,
Ordinaierment bouonne mégère,
N'frumit l'hus de son armoire
En allant à ses affaires,
J'ly happi à la sourdine
Jusqu'à iunne et deux sardinnes,
Que je rôtis à notre crasset.
Aimes-tu la sardinne, valet?

Not' nère catte, la querouogne,
Au coin du feu me guettait,
Com' sou l'avait ieu la rouogne
Les babines ou se liquait,
Veux-tu en savé le fin mot,
J'liérais ben rompu le co?
Ou l'etrueulit chu crasset.
Aimes-tu la sardinne, valet?

Penses que chutte maudite catte
En m'viyant le dos touôné,
Tout douochement allouogne la patte
Et happe mes sardines tout dret.
Dans un cllin d'gui, ou les croque,
Quest qu'en eut un grand depiet?
Pour de mé j'en s'rais ben morte!
Aimes-tu la sardinne, valet?

1849

No comments: