Friday 18 December 2015

1912: Le Sam'di d'Noué (4)

Scène III. - Siez un marchand de p'tun.

Missis Lêcaudey: Bonjour, Mess D'la Haye. Man bouonne houmme m'a dit de v'nin vos faithe ses comply'èments pour la saison. I' n'ma pas dit de vos l'dithe mais i' m'a dit, à mé, qu'ou m'offrithaêtes p't'être san p'tit Christmas coumme d'amor, et que dans chu cas-là jé f'thais aussi bein de l'emporter, car i' n'sait pas quand tch'est qu'i' pouorra v'nin en ville.

Mess D'la Haye: Bon! et bein t'nez bon Missis, ne v'chin un patchet d'Pioneer qui pouorra fumer à san laîzi.

Missis Lêcaudey: Merci bein des fais, ach'teu vos pliait-i mettre, un quartron... Oh, extchusez, ne v'la une personne qui m'fait signe d'aller li pâler.

Missis Lêcaudey sort d'la boutique en emportant le patchet de "Pioneer" et file bouan rond avau la route.

No comments: