Thursday 5 November 2015

Pourtchi?

Né v'chîn l'texte d'aniet d'not' auteu du mais, Florence Mary Hacquoil (FMH):

Here's today's text by our author of the month, Florence Mary Hacquoil (FMH):

Pourtchi?
Je voudrais bein saver pourtchi
Que l's'avièrs sont enviés lus couochi
De bouanne heuthe sans aver sommé;
Quand tout lus d'si est d'rester a jouer?

Si eune bouanne gamme ils ont c'menchi
Et voudraient bein la vaie fini;
Nou n'lus donne pon eune p'tite minute.
Mais dêlièment nou les cache au liet.

Si sont hardi intéréssis
A r'garder un programme tch'instruit,
"En v'la assez d'la Télévision "
Pépée dit rupéement sans raison.

Quand j'sis couochi tristement au liet,
Et qu'a bas j'les ouait rithe et pâler;
Je m'dis qu'quand j's'rai grand j'lus montréthait,
Que j'restethai d'but tout l'long d'la niet!

No comments: