Thursday 23 July 2015

1981: L'appathence trompe tchiquefais! (4)

Harry Vardon statue Grouville 3
En liêsant l'accompte du rêsultat d'la compétition pour lé championnat du clobe dé golf dé La Mouaie à St. Brélade, v'là tchi m'ramémouaithe mes deux ans à l'École dé La Mouaie souos Moussieu George Boomer. Ch'tait lî tch'avait aîdgi à dêvelopper les dgiex-huit "greens" dé la touannée, et il 'tait un bouan joueux lî-même. Comme mousses à l'êcole, j'avions un întéthêt dans l'jeu, et deux d'ses fis, Percy et Aubrey, d'vîndrent "professionals" du clobe dé golf dé St. Cloud à Paris. J'pense qué Aubrey est acouo en vie et tch'i' d'meuthe en Belgique et tch'il est champion d'chu pays-là et d'la France étout.

Lé fanmeux champion Harry Vardon 'tait par les c'mîns quand j'tais à La Mouaie et jé l'viyais jouer d'temps en temps. Chose întérêssante est qu'auprès aver gângni l'championnat d's Êtats-Unis un coupl'ye d'fais i' visitit l'Cannada. Arrivé à Ottawa i' r'gardit dans tchique directouaithe pour des noms Jèrriais et trouvit l'nouotre et dêcouvrit qué M'mèe, née Florence Mary Giffard, avait 'té née à St. Cliément, sa pâraisse étout, et tch'i' s'étaient connus comme mousses à la même êcole. I' restit à dîner et il' eûdrent un mangnifique temps à pâler d'lus janne temps en Jèrri. Honneu à sa mémouaithe!

George d'La Forge

No comments: