Sunday 28 June 2015

Sonnet à Monsieur Georges Métivier

Né v'chîn l'texte d'aniet d'not' auteu du mais, Jean Sullivan:

Here's today's text by our author of the month, Jean Sullivan:

Sonnet
à Monsieur Georges Métivier
28 Juin 1865

Salut, jouie et santai, noble et cliever rimmoeux,
J'géris dans ton cottage ov pliaisir ovec jouaie,
Chest un austel pour mé, chest un temple enchantoeux,
J'y z-ouait des dieux les chants dans l'son de ta douoche vouaie.

Jé vait sus tan biaux front un reflet pur, divin,
Qu'esperluz com' l'escliaït de ton coeur et de t'nasme,
Oh! men Gui qu'est que j'sens?... respond grand escrivain...
A t'n aspect, man chier Georg', je tréfis, je me pasme...

Palfrancordingue, os tu, Jean vier rimmoeux gériais;
Prend d'man fortificat, chest un corguial, un balme,
Meilleur que l'vin bruslaï du vier Nico Pérais.
...............

Ouait-tu, Georg', les biaux chants?... oh! v'lo v'nier les neuf soeurs,
Pour couronner ton front, pour te baillier la palme,
Qu'Appollon a quilly pour té, roy des rimmoeurs.

No comments: