Monday 13 April 2015

La Fille Amouoreuse

Né v'chîn l'texte d'aniet d'not' auteu du mais, Ph'lippe Langliais:

Here's today's text by our author of the month, Philippe Langlois:

La Fille Amouoreuse
Est-che pon là le cannon qui tire?
I faut qu'i sait solèi couochant;
Et pour de mé v'là qui veurt dire,
Tu verras bétôt tan galant .
Qu'est donc qui fait qu'je n'serais faire
Aucune chose sans penser en li?
Vraiment v'là qui m'fait quasi crère
Qu'i' faut qu'i' sait un espèce de chorchi.

Il est vrai ch'est l'pus biau garçon
Qu'nou piesse trouver dans la pâraisse;
Et quand il est là, je n'sais pon,
Mais de me je n'sis pus maitresse:
Quand i me r'garde, ah! ch'est qui semblle
Que ses iers passent à travers mé;
Et quand i m'touche, oh! oh! je tremblle;
Je n'sais pon entou qu'est qu'j'ai dans la pé.

Et pis il a d'si belles magnères,
Sa vouaix étou, oulle est si douoche;
Nanguia, vraiment, je n'y serais qu'faire,
Je l'aime, je l'aime de toute ma forche.
Mais il est pus tard que d' couotume;
Ah! s'il allait ne r'venin pus:
Bon, - ch'est li, - vère, le v'là qui p'tune;
Vite, vite, i faut que j'men aille ll'ouvri l'us.

No comments: