Thursday 16 April 2015

Je pouvons nos promner Est ou Vouest, Sud ou Nord

Né v'chîn l'texte d'aniet d'not' auteu du mais, Ph'lippe Langliais:

Here's today's text by our author of the month, Philippe Langlois:

Je pouvons nos promner Est ou Vouest, Sud ou Nord
Je pouvons nos promner Est ou Vouest, Sud ou Nord,
Je pouvons admirer sait la brune ou la blonde;
Je pouvons même envier d'autres pays le sort,
Je pouvons, mes garçons, faie le tou du monde;
Mais si des coeurs tendres, des doux yeux,
Sont ch'qu'il y a d'pus bel souos les cieux,
I' m'est avis que je n'avons qu'faire
De quitter notre ile pour nos pllaire.
Ch'est pourqui, souvnous-en, quand ou b'vez une bouteille,
Sait au Nord ou au Sud, où à l'Est ou Vouest
Que la femme de Jerri n'a pas sa pareille
Que oulle est prumiere partout où-est qu'oulle est.

No comments: