Monday 2 September 2013

La Vîsite d'la Reine en Jèrri, l'2 d'Septembre 1846 - The 1846 Royal Visit in verse

The cortège of Her Majesty passing the Royal Square OulessLa Bouonnefemme Reine, Victoria, not' Duc, arrivit en Jèrri l'2 d'Septembre 1846.
2 September 1846 saw the arrival of Queen Victoria in Jersey.


MANON, À LA F'NESTRE.

Phlip, Jeanton, vite, allons et viyiez les skeam boet.
Car la Reine est a bord, les v'la tout près d'la Couet.
Yun, deux, trais, quatre, chinq, qui numéro chière doueche,
Va cherchi mes soulairs à bliouque et à galoche;
Car si ou vain ichin, j'irai me mettre a g'noux,
Et f'rai tout ch'que j'pouerai pour qu'ou vainne siez nous.
Les v'la à la Corbière I s'en iront en ville.
In vaindront pas ichin, j'en pleurrais bain ma fille.

ME. PHLIP.

Ne dit mot ma Manon ou vaindra p'têtre ichin,
Pour les vais au Mangni bain heur d'main au matin.

MANON.

Et ma fé j'compte qu'et tout, cré tu que j'sis si bête,
J'nos n'allons d'main en ville exprès pour vais la fête.
Y vaindrais tu ov nous, j'avons un biau hernais
Et dès que l'cocq chan'tra......

ME. PHLIP.

Tu n'en r'vaindras janmais;
Pense à mes nonante ans, quest qu'nou dirait en ville
De vais un vier bouane homme et sa femme et sa fille,
Dans d'shabits du vier tems à battre les pavés,
ECOUTEZ QUEST QU'NOU OUET?
Né v'la un co d'canon, il en tirront deux, trais,
Tout en triemble, ma fé; Manon, chonna rappelle
Le jour quand les Normands......

JEANTON, TOUTE ESSOUFFLAIE.

Ne v'là une Demoëselle
Qui m'a dit en passant, que chest d'main au matin,
Que la Reine atter'ra pour nos vais par ichin;
D' même Papa et Maman faut nos couechi d'bouan heur
Pour nous l'éver matin et aller bain vite queure
Le c'h'va et l'biaux hernais qui nos portera tous
A vais Victoria que j'aimons bain mus qu'nous.




L'deux d'Septembre quand la Reyne vint en Jerri,
Un flieuquiet de gens à Grosnez s'appréchi
Pour vais la fliotte, qui passait tout au pi.
Le solet r'lisé fin, une jolie arlevée,
La mé 'tait blieue, le temps 'tait bé.
Quand, tout à coup, y lus saute à l'idée
De mettre une flag sus l'vier chaté.
Mais iou la trouvé? Ah, se fi' Nenné,
Phlip, quien bon, ne v'chin man d'vant té!
Et sus un baton, à longueur d'bras,
Nous tint, en donnant hourrah;
Sus l'vier chaté, le d'vant té à Nenné.
Ché fut la prumié flag qui saluit
La fliotte en appréchant de Jerri.

No comments: