Sunday 16 December 2012

Noué: Les présents - Presents

D'vantuthe Rue d'Driéthe Saint Hélyi Noué 2011Des buts d'cantiques dé Noué tchilyis s'lon des thèmes!
A theme a day with Christmas carols galore!

Les présents

Les Douze Jours dé Noué

Lé douzième jour dé Noué
Man galant m'a donné
Douze messieurs d'Saint Pièrre,
Onze danmes d'la Trinn'té,
Dgiêx patates d'Saint Louothains,
Neu tonmates d'Saint Saûveux,
Huit vaques d'Sainte Mathie,
Sept cyngnes d'Saint Cliément,
Siêx pithots d'Saint Brélade,
Chîn bagues d'la Ville
Quat' pies d'Saint Martîn,
Trais poules d'Saint Jean,
Deux colombes d'Grouville,
Et un pèrdrix Saint-Ouënnais!

Atout jouaie dans l'temps jadis

Il' apportîdrent des présents
Dé grand' valeu' et d'l'enchens;

Hèque Saint Nicolas!

Au fîn tchoeu dé l'hivé,
tchi qu'il est tchi pâsse
et offre à châque avé
eune poutchie dé grâce?
Viy'-ous l'manté lithant,
robes dé rouoge et vèrt?
Dans sa pouque, des présents
pouor touos les p'tits avièrs.

Rudolf lé chèr au rouoge nez

Mais eune belle serveille dé Noué
Papa Noué vint en disant
"Rudolf au nez rouoge et bé -
Vint m'aidgi auve les présents"

D'main

D'main est l'jour dé Noué!
Lé pus grand jour dé l'année!
Et pour qu'tout s'sait prêt,
J'veins d'aîdgi à M'mèe.
J'avons décoré,
Patchi des présents.
Déhors i' gèle et fait d'la né;
Ch'n'est pas d'même par dédans!

Tout chein qué j'veurs chu Noué est té

Jé n'veurs pon un tas pouor man Noué;
y'a raîque eune chose à d'sither.
Pouor dé mé ch'n'est pon les présents
arreunés souos l'arb' dé Noué.
J'n'ai pon à croch'ter ma cauche là
là-haut sus l'ais d'ma cheunm'née;
Papa Noué né f'tha pon d'pliaîsi
auve eune jouette lé Jour dé Noué;

Papa Noué s'en veint en Jèrri

Auve frits et codrettes
et tout un amas
dé gofiches et jouettes
tchi font un camas.

Béthléhem chante à ces sé

Sai heutheux en apportant tes présents!
Sai fidèle et génétheux
Coumme les rouais auve la myrrhe, l'or et l'enchens,
offre-lî tréjous du miyeu!

Papa Noué s'en veint en Jèrri

Les mousses veulent qu'i' mette
tout drait dans sa pouque
toutes sortes dé poupettes
et des ours en pliuque.

No comments: