Saturday 20 October 2012

Entouor l'cidre - About cider

Ma fé, chain qui souotient le mus ma constitution, ch'est une bouanne fais de cidre, dit Me. Grosjean. Je le veux men cidre sans iaux & sans optimomie.

Eune aut' histouaithe qué j'aimais bein,
Ch'était entouor un faûcheux d'fain,
Nou lî gagit tch'i' n'pouôrrait pas
Dans un jour mett' eune vrégie bas;
Et chutte gageaille ch'fut pouor chînq louis
Et, seux, du cidre par la joudgie.

Merienne! Apporte nous des mérvelles et la jougue qu'est sus l'ais d'la côniethe! ou bin, aimthaites-ous mus du cidre? J'en avons d'bon, caplyi et frais-tchan, maintchi par maintchi - nou dithait du champanne!

Of huche des pouquis d'grain, y pouourez y'estrueullé,
Ou p'testre un tonné d'cidre quinne serez r'ramassé,
Mais maougret tout chonnechin chenne serait ocouore rain
Que d'estrueullé lus cidre, et perdre de lus grain,

No comments: