Wednesday 23 February 2011

Pet Milk


102_2908
Chèrgi preunmiéthement
par Petes_old_food
Acouo un but d'l'articl'ye "Les Célèbres d'Cart'rêts" par George d'La Forge, êcrite en 1972:
Here's another part of "Les Célèbres d'Cart'rêts", a 1972 article by George d'La Forge:
Dans l'couothant d's années qu'j'ai d'meuthé en Améthique j'n'ai pon rencontré fort d'Améthitchains tch'ont ouï pâler d'l'Île dé Jèrri. Ouaithe qué j'ai êprouvé raide à pâler l'Angliais a la mode Améthitchaine, j'ai tréjous 'té atchûsé d'aver un accent Angliais, et v'la tchi mène tréjous à la tchestchion: "Dans tchi partie d'Angliétèrre qu'ou-s-avez veu l'jour?" Quand j'rêponds "J'n'ai pon 'té né en Angliétèrre; j'sis natif d'eune pétite île tchi faisait partie du pays tchi fît la contchête dé Angliétèrre en 1066 - l'île Anglo-Nouormande dé Jèrri" - i' m'dîsent "Bon" Jé n'savais pon qu'New Jersey avait fait la contchête d'autcheune chose!"

I' faut don eune longue explyicâtion géographique - et historique - pour lus faithe à saver qu'Jèrri n'est pon new Jersey - eune affaithe qué nou créthait tch'il' éthaient apprîns à l'êcole. La drôle dé chose est tch'i' savent tous tch'i' y'a eune vaque Jèrriaise, mais la grand' partie d's Améthitchains qu'j'ai rencontré n's'étaient janmais d'mandés dé où'est qu'ou v'nait. Enfîn, lé fait tch'i' savent tchiquechose entouorre lyi - san portrait est sus les tinnes dé lait prêsèrvé appelé "Pet Milk" - m'aîgue à les mett' au couothant au sujet d'l'île, et j'lus dis tréjous qu'la belle vaque Jèrriaise est ma couôsinne gèrmaine! Et pis quand j'lus d'mande comment qu'New Jersey vînt à êt' appelé d'même, j'n'en ai pon rencontré fort tchi pouvaient mé l'dithe!

No comments: