Monday 19 April 2010

New on Les Pages Jèrriaises

Merrienne et la P'tite Cour:

"Et sa nouvelle?" j'l'y r'demandit.

"J'ai bein d'la peine à l'craithe," ou dit, "mais ou m'a asseuthé que ch'est véthitablye. Tu'as ouï paslé des nudistes, san doute?"

"Vèthe," j'l'y dit, "et après la chaleur qu'j'avons yeu agniet j'voudrais en être yun. Ma qu'minse et mes brais m'ont cliutté à la pé, et j'n'ai pas peut faithe un coup d'travas. quant-à-té, ma pouôre Merrienne, tu dait avé souffért ocquo pûs qu'mé, avec touos chais cotillions."

"Vèthe," ou dit. "J'en ai hallé trais ou quatre, et ocquo j'ai 'tait bein près d'm'vanni une demié-doûzaine de fais. Mais quant à chais nudistes, ch'est une abominâtion, et j'éspèthe que l'Jack Cabot r'fûs'sa sa pérmission. La Bella dit que ch'est l'intention d'êtablyi une colonie sûs l'Jardin d'Olivet, à la Trin'té, et que les membres de la Police sont prèsque tous en faveur."
A Piteur Pain article from 1916:

Ou marche "Up-an-down" a longues engambées dans la tchuizinne, en tappant du tallon sus l'aithe. Ou "shoulder-arms" avec la bringe, et ou s'amathi l'pokeur atouôre la chintuthe pour faithe la minne que ch'tait un sabre. Quazi touôs l's ornements du foyi s'en vîntent pataflias sus l'aithe tandi qu'oul 'tait a faithe "Charge!" ov sa bringe; et oul èstrueûlli sa methe la tête souos l'drécheux ov un pain qu'ou lis rui a la tête - ou disait que ch'tait pour pratichi coumment envié eunne bombe.
Ph'lip avait chouaisi la championne:

"L'île de Sèr, au jour d'agniet, est un paradis pour les lapîns mais pas pour les pouôres tchans, tchi n'ont pas seulement lé couothage de ouasser. I' heurlent à chaque plienne lune, mais autrement sont silencieux."

"Mais je n'comprends pas, "ou dit, "ch'n'est pas dans la natuthe d'un tchan de n'ouasser pas."

"I' n'ouassent pas," j'li dis, "parsque la seule tchanne dans l'île est la propriêté d'la Dame, tchi prend bouon soin de n'la laîssi pas à-bânon. À ch'teu, Merrienne, imagine-té d'une île tchique bord avec trais chent femmes et pas un seul homme à les consoler, ou si tu veur changi l'portrait, trais chent hommes sans une seule femme."

No comments: